Condiții comerciale generale
_________________________________________________________
ACHRO Art Industrie SRL
RO 16119688
J36/26/2004
Calea Floreasca 169 A, Etaj 4
014472 – Sector 1, București
Tel.: +40 31 435 27 98
Fax: +40 31 814 64 13
Email: office@achro.ro
Sediul social
1 Decembrie nr. 93
825300 – Măcin, jud. Tulcea
Program de lucru: Luni – Vineri 8:00 – 18:00
(Următorii termeni includ informaţii despre drepturile dumneavoastră legale în conformitate cu normele privind contractele la distanţă şi e-commerce.)
1. Domeniul de aplicare al termenilor
(1) Termenii şi condiţiile următoare sunt parte din orice contract încheiat între noi (ACHRO Art Industrie SRL, detinatoarea www.achro.ro, RO 16119688, J36/26/2004, E-mail: office@achro.ro) şi dumneavoastră, în calitate de client. Condiţiile de utilizare se aplică tranzacţiilor între ACHRO Art Industrie SRL şi societăţile comerciale, precum şi beneficiari privaţi. (2) Oferim produsele și serviciile noastre exclusiv pe baza acestor termeni în versiunea lor actuală.
2. Obiectul contractului
Obiectul contractului este reprezentat de ceea ce fiecare dintre dumneavoastră configurează în funcţie de nevoi și caracteristici produselor noastre. Imaginile produselor de pe site-ul nostru trebuie utilizate într-o reprezentare pur vizuală şi nu au nici o pretenţie la exhaustivitate şi exactitate.
3. Oferte / prezentarea produselor / condiții contractuale
(1) Ofertele noastre / prezentările de produse sunt întotdeauna gratuite şi nu implică obligaţii din partea dumneavoastră.
(2) În calitate de client aveți posibilitatea să configurați produsele noastre direct pe site și să operați modificari în coșul de cumpărături. Cand comandați la magazinul nostru online, apasând butonul de comandă a produselor, sunteți de acord implicit cu condiţiile prezentului document ca parte a contractului, precum și cu descrierea oferită de noi pentru produsele din acest magazin virtual. Dumneavoastră veți primi la sfârșitul sesiunii de cumpărături o listă cu produsele comandate și prețurile detaliate, inclusiv TVA-ul, costurile de transport sau reducerile operate în anumite condiții. Contractul dintre dumneavoastră și noi va avea la bază o listă de produse configurate de dumneavoastră, dar analizată ulterior împreună cu specialiștii noștri. Transmiterea unei comenzi pe configuratorul de prețuri nu implică comercial în niciun fel persoana dumneavoastră sau compania Achro Art Industrie SRL. Doar contractul semnat ulterior între părți va sta la baza unei relații comerciale oficiale.
(3) Comenzile lansate sunt valabile două săptămâni. Dacă în această perioadă de timp nu se plătește avansul convenit, comenzile se reziliază.
4. Cerinţe de informare a clientului
(1) Datoria dumneavoastră este de a furniza informații corecte. În cazul în care apar schimbări în detaliile prevazute în contractul dintre părți, vă rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp. Omiterea acestei prevederi ne îndreptățește să ne retragem din contractul încheiat. Costurile care decurg din furnizarea incorectă sau incompletă a datelor de contact vă pot fi imputate.
În calitate de partener comercial al nostrui trebuie să vă asigurați ca adresa de e-mail furnizată sau conexiunile de telefonie ori fax sunt funcționale.
5. Anularea comenzii
În cazul anulării unei comenzi, prestaţiile reciproc primite şi orice beneficii trebuie returnate.
Dacă marfa se returnează deteriorată în totalitate sau doar în parte, clientul va suporta valoarea produselor deteriorate. Puteti evita obligația de a plăti despăgubiri prin simplul fapt de a depozita cu atenție produsele primite.
6. Prețul / taxa de livrare
(1) Sunt aplicabile prețurile obținute în urma configurării pe site-ul nostru, incluzând TVA-ul valabil în momentul comenzii doar dacă acestea sunt confirmate de departamentul comercial.
(2) Preţurile se înteleg a fi la poarta fabricii și includ ambalarea și transportul. Aceste costuri sunt suportate de noi.
(3) La sfârşitul unei sesiuni de cumpărături veți primi pe mail o notificare cu lista de comenzi aferentă. Preţurile includ costurile de transport și TVA-ul. Noi furnizăm în toată țara.
(4) Livrăm gratuit în toată România pentru comenzi de minim € 500,00 (inclusiv TVA). La o comandă mai mică, vom percepe o taxă de transport de marfă de € 25,00 (fără TVA).
7. Termeni contractuali / termeni de livrare la domiciliu
(1) Procesăm imediat comenzile și vă anunțăm în cât timp produsele dorite sunt disponibile. Vom răspunde la întrebările dumneavoastră referitoare la comenzile plasate, la modificări, completări şi/sau limitări în utilizarea produselor.
(2) Cu excepţia cazului în care nu se prevede altfel prin contract, livrarea este disponibilă din stoc. Transportul mărfurilor este întotdeauna pe cheltuiala noastră. Produsul este astfel asigurat împotriva deteriorării pe timpul livrării.
(3) Timpul de livrare este – dacă nu se specifică altfel în ofertă – aproximativ 10-15 zile, plus transportul, aproximativ două zile lucrătoare. Pentru culori speciale sau alte modele speciale, timpul de livrare se poate prelungi la aproximativ 2 săptămâni. În cazul în care compania intră în vacanţă, timpul de livrare se poate prelungit pe durata concediului. Pe durata vacanţelor punem la dispozitia clienților un centru de relații cu clienții pentru procesarea comenzilor.
(4) Termenul de livrare începe de la data primirii avansului.
(5) Livrările parţiale sunt permise şi sunt considerate livrări independente. Nu vor fi percepute costuri suplimentare.
(6) În cazul în care produsul nu este disponibil din cauze independente de noi, ci se datoreaza furnizorilor noștri sau unor cauze obiective (de exemplu, cauze de forţă majoră, război şi dezastre naturale), noi încercăm să limităm la maxim respectiva întârziere, dar este posibilă rezilierea contractului de comun acord cu cumpărătorul. În aceste cazuri, vă vom notifica imediat sau vă vom propune un produs similar. În cazul în care nici un produs similar nu este disponibil sau nu sunteți de acord cu varianta propusă, vă vom restitui banii în condițiile contractuale.
Informații despre livrare și termenele de livrare le gasiți și aici.
8. Plata
(1) Plata se face în avans sau in doi pași, un avans de 65 % și plata a doua (35%) la livrarea produselor.
(2) Pentru plata 100% în avans, oferim o reducere de 5% din valoarea facturii. Dacă alegeţi această metodă de plată, veți primi odată cu contractul comercial și conturile în care puteți depune banii pentru avans. Avansul trebuie plătit în termen de 14 zile de la lansarea comenzii. La efectuarea plății, vă rugăm să ne transmiteți ordinul de plata prin e-mail sau fax. Numai după primirea plății putem da în execuție comanda dvs.
După efectuarea plații avansului, comanda dvs. este dată în producţie. Când producţia este realizată, vom organiza expedierea mărfurilor către dvs. Transportul este efectuat de o companie de transport sau de unul din camioanele proprii. Timpul de transport este de 2-3 zile lucrătoare la nivel național. Data de livrare este stabilită de comun acord cu dvs. În cazul în care transportul se va efectua cu o companie de transport asociată, unele din informațiile dvs. de contact vor fi trasmise operatorului de transport. La predarea mărfii, aveți datoria de a face plata produselor conform contractului.
9. Proprietatea
(1) Până la plata integrală, bunurile rămân în proprietatea noastră.
(2) Sunteţi autorizați să revindeți bunurile achiziţionate.
10. Garanţie
Recunoastem un defect în conformitate cu următoarele dispoziţii:
1) Pentru tranzacţiile cu beneficiari finali, se vor aplica dispozițiile legale în vigoare.
2) Dacă sunteți comerciant, aveți obligația de a inspecta produsele în momentul livrării iar în cazul în care suspectați un defect să îl notificați în scris pe formularul de predare primire. Defecte nedetectabile imediat trebuie să fie, de asemenea, anunțate imediat după descoperirea lor. Respectarea acestor obligaţii este obligatorie pentru ca certificatul de garanție să nu-și piardă valabilitatea.
3) În cazul solicitărilor de garanție îndreptățite, clienții trebuie să decidă modalitatea de despăgubire: prin înlocuirea produsului neconform sau returnarea banilor.
11. Răspunderea
(1) Suntem responsabili față de orice neconformitate legală (cum ar fi o încălcare a dreptului, prejudiciu) – sub rezerva dispoziţiilor din § 12 – față de daune sau rambursarea banilor în conformitate cu următoarele dispoziţii:
a. În cazul unei greşeli intenţionate sau neglijenţă gravă, conform condițiilor de garanție menționate;
b. În caz de neglijenţă uşoară, dacă o obligaţie este încălcată, dar nu reprezintă o importanță deosebită pentru atingerea scopului (obligaţia contractuală de baza). Răspunderea este limitată aici pentru fiecare produs neconform furnizat și nu întregului contract. Răspundem pentru daune cauzate din neglijența companiilor asociate, care provoacă pierderi sau cheltuieli suplimentare clienților noștri.
(2) Răspunderea pentru absenţa unei garanţii, pentru deteriorarea integrităţii corporale sau a sănătăţii este reglementată de legile statului roman.
(3) Aveți obligația în calitate de client să anunțați – în măsura posibilului – orice deteriorare, conform condițiilor de răspundere definite mai sus, prin notificare în scris prin e-mail sau fax, astfel încât să putem lua măsurile de corecție cât mai rapid în vederea remedierii.
12. Prescriere
(1) Termenul de prescriere pentru produsele defecte datorate nouă şi pentru orice cerere de compensare este de 6 luni de la livrarea bunurilor. Pentru bunurile utilizate, termenul de prescriere este de 2 luni. Dacă produsele au fost achiziționate pentru a fi revândute, termenul de prescriere în cazul produselor nefolosite este de 6 luni. Pentru bunurile utilizate, termenul de prescriere este de 2 luni.
13. Protecţia Datelor
Ne obligam prin contract, în conformitate cu legile în vigoare, să respectăm cerinţele de protecţie a datelor. Datele personale sunt colectate, prelucrate sau utilizate doar cu acordul dumneavoastră în calitate de parte în contract.
14. Legea aplicabilă
(1) Aceşti termeni sunt baza pentru contractul între dumneavoastră şi noi – ACHRO Art Industrie SRL – și respectă legislaţia Republicii Romania.
(2) În cazul în care sunteţi persoană juridică, orice litigiu se va soluționa de instanțe competente ale statului roman. Limba contractului este limba română.
15. Alte prevederi
(1) Toate acordurile, care să includă o schimbare, o modificare sau o clarificare a acestor termeni, ori completări personalizate se fac în scris.
(2) În cazul în care oricare dintre aceste condiţii, în totalitate sau în parte, vor fi de comun acord anulate, restul prevederilor nu vor fi afectate.